Світлини

Фото з важливих культурних подій

Далі>>

Аналітика

Про все важливе на культурному ринку України та за її межами

Далі >>

Авторизація

     
 
 
     
     
 
 
     
     
 
 
     
 
 
Якщо у Вас є новини про події культурного життя України і Ви прагнете оперативно поділитися ними зі світом, надсилайте їх на електронну адресу info@i-pro.kiev.ua, або телефонуйте на номер гарячої лінії (098)970-75-01
У київському сквері з’явилася масштабна інсталяція
Название (сокращённое отображение): 
Білоруський художник Роман Камінський створив «Утилітарний захват» ‒ масштабну інсталяцію з чорних пластикових ящиків на вулиці Рейтарській

У червні в київській галереї Едукаторіум відбулася виставка випускників КАМА напрямки Contemporary art. Виставка молодих художників так збіглася з духом галереї, що отримала несподіване продовження в сквері неподалік.

Пустирі, недоглянуті, занедбані сквери... У кожному місті знайдеться цілий перелік таких просторів, що володіють потенціалом розвитку і здатні приносити користь мешканцям. Однак в очікуванні рішень «зверху» і інвестицій, вони роками і десятиліттями поширюють зневіру на навколишні території.

Серед безлічі можливих рішень, здатних пожвавити подібні простори, виділяється «арт-ревіталізація» ‒ художня ініціатива «знизу».

Така "арт-інтервенція" перетворила неживий, майже позбавлений рослинності сквер-пустир на вулиці Рейтарській. Тут один з випускників КАМА, білоруський художник Роман Камінський створив «Утилітарний захват» ‒ масштабну інсталяцію з чорних пластикових ящиків. Робота складається з більш ніж 4000 тис ящиків. Скріплюючи ящики пластиковими стяжками, Роман створив композицію, побудовану на взаємодії з деревами і парканом, зробивши депресивний простір вмираючого скверу своїм стратегічним ресурсом. Легкість і простота матеріалу дозволила йому зберегти в інсталяції спонтанний підхід, який властивий скоріше для живопису. Чорні геометричні конструкції, одночасно впізнавані (тривіальна тара) і дивовижні в цьому просторі вражають масштабом і кількістю: сперечаються з пейзажем і доповнюють його, нагадують намети, курені, вігвами, намети.

Переосмислюючи, перекодуючи, зіштовхуючи матеріал і територію, художник досягає дивного ефекту. Банальний двір і пересічна тара набувають характеру цілісного і глибокого художнього висловлювання. Тривіальне і художнє, приватне і публічне, красиве і потворне, унікальне і тиражне: художник запрошує нас до рефлексії над цими категоріями.

 

Дата і час

22 липня 2018 року

Календар подій

Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
 
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9