Світлини

Фото з важливих культурних подій

Далі>>

Аналітика

Про все важливе на культурному ринку України та за її межами

Далі >>

Авторизація

     
 
 
     
     
 
 
     
     
 
 
     
 
 
Якщо у Вас є новини про події культурного життя України і Ви прагнете оперативно поділитися ними зі світом, надсилайте їх на електронну адресу info@i-pro.kiev.ua, або телефонуйте на номер гарячої лінії (098)970-75-01
Ксав’є Гарно: Я приїхав до України, аби знайти новий ковток кисню
Название (сокращённое отображение): 
Ксав’є Гарно /Xavier Garnault, Франція, власник і фундатор агенції YOU PROD, в Україну і Київ приїхав вперше, аби розповісти про власний досвід на Форумі Креативних індустрій, організований офіційним Представництвом Cannes Lions в Україні та партнерами

Музику Мішеля Леграна він вважає своїм особистим наркотиком, а з українськими друзями інколи співає пісні Шарля Азнавура і Жака Бреля. Захоплюється усім, що має талант і ознаки новацій. Самостійне життя  розпочав, покинувши школу в 14 років. І хоча здобув професію коміка, займається абсолютно серйозними речами. Сьогодні він один з відомих світових продюсерів, який організовує незрівнянні події  - для великих оркестрів і зіркових музикантів, для Папи Римського та шоу монахів Шаоліню; відкриває публіці нові мюзикли  та спектаклі в славетних залах - Олімпії, Тріаноні, Батаклані, Палаці Конгресів, Zénith de Paris або Казино де Парі, та інших  - на різних континентах планети.

Ксав’є Гарно /Xavier Garnault, Франція, власник і фундатор агенції YOU PROD, в Україну і Київ приїхав вперше, аби розповісти про власний досвід на Форумі Креативних індустрій, організований офіційним Представництвом Cannes Lions в Україні та партнерами. До участі у Форумі його запросила в Україну NDI Foundation (Фундація «Національного розвитку та інновацій»), що була організатором секції «Бізнес та інновації» на Форумі.

«В нас є інтереси з розвитку України, і з цією метою ми привозимо кращих міжнародних експертів, які могли б підтримати представників креативних галузей. З Ксав'є Гарно ми познайомилися близько року тому в Парижі. З’ясувалось, що мистецтво – наше спільне захоплення, і ми швидко стали друзями» - говорить Ольга Крупська, Президент NDI Foundation. - «Ксав’є - це людина з тонкою душею, яка любить і класичний французький шансон, і  музику інших жанрів. Нажаль, в продюсуванні є певний парадокс бізнесу - між бажанням робити речі, які любиш, і тим, що ти насправді вимушений робити» - зауважує Ольга. - «Адже масові продукти не завжди розраховані на тонкий смак слухачів. Ось доречний приклад: ринковий сегмент зіркових музикантів, таких як Мішель Легран та Енніо Морріконе, зійшов у Франції з 80% до 3,5%. При цьому Ксав'є Гарно як продюсер знайшов шанс подати події в іншому світлі. В його новому шоу Бенжамін  Легран співає пісні на власні вірші - під музику батька, і це виглядає тонко і вишукано. Сьогодні Ксав’є Гарно приїхав до України, бо вважає, що у нас є вибір дійсно талановитих артистів, і він готовий вивезти їх на кращі світові сцени».

Докладніше про важливі речі ми вирішили дізнатися безпосередньо у паризського гостя.

- Пане Ксав'є, як ви обрали професію продюсера?

- Молодою людиною я розпочав кар’єру як театральний актор-комік, грав на одній сцені з видатними французьськими артистами, такими як Матільда ​​Сейнер/ Mathilde Seigner та Олександра Ламі/Alexandra Lamy.  Проте, стикнувшись і ретельно вивчивши творчі процеси, одного дня зрозумів: найголовніша людина це не та, хто на сцені, і не та, хто грає, а та, хто є режисером! І з рештою, це виявилося правдою!

- Отже, в який спосіб ви зробили самого себе «найголовнішою людиною»?

- Свою першу продюсерську компанію "Les Tournées Galabru" я створив в 1990 році разом з моїм професором Мішелем Галабру, актором і великою зіркою. Ми випустили відому п'єсу Марселя Пагнола/ Marcel Pagnol «La Femme Du Boulanger». Тоді режисерство і продюсерство захопили мене настільки, що я вирішив працювати в новій для мене професії й надалі.

- Тож які речі набули для вас особливої ваги?

-Це переконання, що найважливіше в процесі - це не я, це - сам спектакль. Я люблю залишатися в тіні великих і красивих вистав, бо якби я залишався в світлі прожекторів, то був би на сцені! Для мене спектакль - це і є найбільша зірка. Або артисти, які виступають в спектаклі - вони найбільші зірки. Продюсер, який хоче бути «більшим» за виставу - це дійсно велика проблема для будь-якої вистави.

- Розкажіть про ваших зірок - тих людей, з якими ви працювали.

- В першу чергу, це Мішель Легран, який отримав три Оскари під час роботи в Голлівуді, коли писав музику до фільмів. Він, а також Манітас де Плата - були зірками, з якими ми робили концерти у найвідоміших місцях світу.

Важливо, що Мішель Легран дозволив мені, під час роботи з ним, одночасно бути продюсером симфонічного оркестру і продюсером Енніо Морріконе, який також до цього моменту мав три або чотири Оскара. Я був першим продюсером в світі, який змусив Енніо Марріконе в 1997 році виїхати з Італії і зробити концерти його музики до фільмів - з великим симфонічним оркестром і поліфонічним хором - у різних країнах Європи! Після цього я також міг працювати з Морисом Жарром, який мав вже один чи два Оскари, зокрема, за «Лоуренса Аравійского».

З 2000 року я почав працювати як продюсер шоу Шаолінських ченців. Це непересічний спектакль про захист і бойові мистецтва. Пізніше я став продюсером Стівена Сігала з його програмою музики кантрі, і організував його перше європейське турне. Сьогодні я працюю з Бенжаміном Леграном - сином Мішеля Леграна.

Крім того, я був продюсером і компаньйоном Папи Римського Іоанна Павла Другого (нар.1920р. – помер у 2005р). Коли він виступав перед численними аудиторіями, на великих стадіонах, наприклад, як цей (вказує на велетенську чашу Олімпійського за вікном-А.А.) - він звертався до таких продюсерів як я, і ми організовували необхідні  виступи в цьому форматі.

І я не припиняю роботу, не зупиняюся, зараз я є продюсером великої кількості спектаклів. Запускається Madiba The Musical, - спектакль, присвячений Нельсону Мандела, я продюсую його в Австралії і Новій Зеландії. Це мюзикл, який ми трансформували, і адаптували його англійську версію. З жовтня 2018 до січня у Парижі ми очікуємо на 24 000 відвідувачів – на спектаклях Il était une fois Broadway - le concert symphonique («Одного разу на Бродвеї»), за участі Helen Segara та Liane Foly, шоу  Les Moines de Shaolin, та Clemenceau Le Musical за участі Kevin Levy.

- Які якості мають бути властиві продюсеру, щоб опанувати широкий простір діяльності?

- Продюсер повинен діяти за велінням серця, а не просто за велінням розуму.

- Чи необхідна для продюсерства спеціальна освіта?

- Сучасні продюсери вчаться в спеціальних школах, вчаться робити великі розрахунки, фінансові схеми, працюють над великими таблицями, і таким чином вони взаємодіють з публікою та спілкуються з нею. Щодо продюсерів старої школи - таких, як я, - ми працюємо серцем. Звичайно ж, ми так само робимо власні розрахунки і таблиці, але ми знаходимось дуже близько до самих людей.

- Що надихнуло вас завітати до України?

- В мене було багато концертів в Росії, Білорусії, в інших країнах – наприклад, з Мішелем Леграном. Але тут я вперше. Я приїхав до України, аби знайти новий ковток кисню, і зробити щось таке, чого я до цього моменту в своїй діяльності не робив.

- Чи означає це, що вас цікавить певна музика, чи театр? Або навпаки, – зовсім новий для вашої практики жанр мистецтва?

- Я цікавлюся всім, що презентоване талантом, вимагає таланту, і може зібрати в концертному залі мінімум 1500 осіб публіки. Я люблю все! Від класичної музики - до сучасної міської музики. Я люблю ретро. Люблю Моцарта, Ліста, - все! Якщо є талант, то меж немає!

Анна Архипова, музикознавець

 

 

Дата і час

19 грудня 2018 року

Календар подій

Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9