Світлини

Фото з важливих культурних подій

Далі>>

Аналітика

Про все важливе на культурному ринку України та за її межами

Далі >>

Авторизація

     
 
 
     
     
 
 
     
     
 
 
     
 
 
Якщо у Вас є новини про події культурного життя України і Ви прагнете оперативно поділитися ними зі світом, надсилайте їх на електронну адресу info@i-pro.kiev.ua, або телефонуйте на номер гарячої лінії (098)970-75-01
ДУСТ²: Дні українського сучасного театру і танцю в Довженко-Центрі
Название (сокращённое отображение): 
Дні українського сучасного театру та танцю/ ДУСТ² пройдуть з 21 по 23 червня на Сцені 6 Довженко-Центру. ДУСТ² – це зріз перформативних практик українського незалежного та експериментального театру, який свідомо протиставляє себе як естетиці класичних та академічних театрів, так і їхній бізнес-моделі

З 21 по 23 червня 2018 на Сцені 6 Довженко-Центру відбудуться Дні українського сучасного театру та танцю/ ДУСТ².

ДУСТ²: Дні українського сучасного театру і танцю – це шоукейс-програма міжнародної театральної конференції IETM SatelliteMeeting, яка проходитиме цими днями в Києві . Її завдання – ознайомити публіку з українським недержавним та експериментальним театром і сучасним танцем.
ДУСТ² – це зріз перформативних практик українського незалежного та експериментального театру, який свідомо протиставляє себе як естетиці класичних та академічних театрів, так і їхній бізнес-моделі, запроваджуючи сміливі пошуки на кордонах різних мистецтв.
ДУСТ²– це спроба театральної вівісекції та дезінсекції.
Протягом 3-х вечорів на Сцені 6 свої роботи покажуть шість театральних груп з Києва та Львова.
Шість вистав триденного шоукейсу були обрані з-поміж майже 50 незалежних проектів з усієї України.
Наше завдання – дати можливість киянам і гостям з інших міст та країн побачити найцікавіші і найбільш майстерні роботи незалежних та експериментальних театрів. Побачити, яким різним може бути українське перформативне мистецтво. Насолодитися тим, як можуть трансформуватися і ставати сучасними українські традиції, зокрема українські традиційні весільні пісні у виставі Львівського центру «Слово і голоС» та Наталки Половинки «Весілля». Здивуватися, скільки спільного є в Ірландії та України згідно дуже чорній комедії «Кицюня» Дикого театру і її постановника Максима Голенка. Випробувати на собі незвичайне поєднання лялькового театру, мистецтва перформансу, танцю і просторового аудіо-дизайну в «Осені на Плутоні» Сашка Брами. Задуматися над власною ідентичністю чи нетерпимістю до ідентичностей інших у щирій і відвертій не-виставі «Мапа ідентичності / Мова ворожнечі» Антона Романова, побачити двох молодих акторів театру «Золоті ворота» Владислава Оніщенка та Богдана Буйлука у виставі «Каліки» про підлітків, вимушених лікуватися у реабілітаційній клініці, однак попри все веселих і сповнених бажання жити. Завершенням цієї триденної театральної вівісекції стане танцювальний перформанс з елементами імпровізації «Тральфамадор», інспірований «Бійнею номер п’ять» КуртаВоннегута.
Детальніше про вистави, які представлені на ДУСТ²:Днях українського сучасного театру і танцю:
«Весілля», опера-традиціявід Наталки Половинки та Львівського центру «СЛОВО І ГОЛОС».
Старовинні українські весільні пісні поєднуються із модерною сценографією Сергія Савченка, відеоартом та костюмами від сучасної української дизайнерки Оксани Караванської.
Всі ці елементи сплітаються у надзвичайно тендітне, мерехтливе та водночас складно виконане мереживо театрального дійства. Це не відтворення весільного обряду чи ритуальним театром. Постановниця, акторки та художники говорять сучасною мовою зі сучасними глядачами на теми, що актуальні у всі часи для всіх людей всіх народів – про любов, людські взаємини, жінку та чоловіка, про рід та родину, дітей та батьків.
«Каліки» – комедія про двох крутих пацанів, які розмовляють про дівчат – спектакль Київського академічного театру «Золоті ворота», поставлений Стасом Жирковим
Ці двоє хлопців заприятелювали в реабілітаційній клініці. Вони ведуть «дорослі» розмови – про дівчат та про майбутнє, у якому не буде хвороб… Зрештою, завжди варто пам’ятати: безглуздо марнувати життя, намагаючись змінити те, що не в змозі змінити. Краще витратити ці зусилля, аби зробити когось щасливим. Бодай на мить. Вистава створена за п’єсою сучасного німецького драматурга Серґія Ґьоснера «Mongos» за підтримки Ґете Інституту в Україні. «Каліки» – про проблеми дорослішання тінейджерів, які тільки посилюються через набуту ними інвалідність.
«Мапа ідентичності / мова ворожнечі» – невистава Антона Романова та його майстерні «Нетеатр».
Це партисипативний та перформативний монолог оголеної людини про втрату власної ідентичності та спробу розібратися у причинах власної нетерпимості до ідентичностей інших. Антон Романов, режисер і перформер, народився і виріс у Криму і був вимушений переїхати до Києва після анексії. Невистава «Мапа ідентичності / Мова ворожнечі» – тест на щирість та відважність глядачів.
«Кицюня» – дуже чорна комедія від Дикого театру та режисера Максима Голенка, переможець театральної програми Британської Ради в Україні «Taking the Stage-2017».
Виставу створено за п’єсою «Лейтенант з острова Інішмор» Мартіна МакДона, автора «Залягти в Брюгге» та «Трьох білбордів у бік Еббінга». «Кицюня» реактуалізує дуже чорну комедію МакДона,переносячи її географічно та культурно до України. Виявляється, Ірландія та Україна мають значно більше спільного, аніж нам здається.
«Осінь на Плутоні» – проект незалежного режисера і драматурга Сашка Брами спільно з Львівським театром імені Леся Курбаса.
Свої вистави Сашко називає «театром досвіду», кожній з них передує тривалий період вивчення обраної для роботи теми. Для «Осені на Плутоні» Сашко і група волонтерів більше року відвідували мешканців одного львівського геріатричного пансіонату. Приносили їм домашні смаколики, допомагали, розмовляли із ними про їхнє життя і минуле. Саме ці розповіді лягли в основу вистави. А замість літніх людей з’явилися ляльки людського зросту. Вистава створена на перетині документального та лялькового театру, танцювально-перформативних практик та просторового аудіо-дизайну.
«Тральфамадор» – танцювальний перформанс з елементами імпровізації, створений хореографом Русланом Барановим та його командою RB&Co.
Поштовхом до створення саме цієї вистави став роман Курта Воннегута «Бійня номер п’ять», а для опису вистави автори також взяли уривок із цієї книги: «…На Тральфамадорі немає телеграм. Але ви вгадали: кожна така група символів містить якесь важливе, коротке повідомлення, наприклад, опис ситуації чи якусь сцену. І тральфамадорські читачі сприймають усі їх водночас, а не так, що спершу це, тоді те. І між цими повідомленнями не існує якогось зв'язку, окрім того факту, що автор ретельно їх підібрав. Бо його мета - створити таку комбінацію, щоб читач, зиркнувши на неї і охопивши її своїм поглядом, побачив образ життя, прекрасного і несподіваного, і наповненого глибоким змістом. У такому творі немає ні початку, ні середини, ні кінця, ні інтриги, ні моралі, ні причини, ні наслідку. Свої книжки ми цінуємо за глибину багатьох чудових митей, побачених і зафіксованих єдиним поглядом».
 

Дата і час

21 листопада 2018 року

Календар подій

Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9